Kako se rok za prijave posada polako približava kraju, tako se lista puni vrlo interesantnim i kvalitetnim takmičarima iz zemlje i okruženja.

Sudeći po onome što do sada stiže, ovaj 55. Srbija reli lako bi mogao biti najkvalitetniji i najbrojniji u poslednjoj deceniji. Za sada imamo čak šest posada u R5 automobilima, dve iz Turske (Škoda fabia R5 i Hyundai I20 R5), potom Martina Surilova iz Bugarske, u Citroenu C3 R5, kao i Antona Titova (Škoda fabia R5). Iz susedne zemlje očekuju se i prošlogodišnji pobednici, posada Angelov- Gadžev, takođe Škoda fabia R5, kao i nekadašnji pobednik Srbija relija, Plamen Staykov, takođe u modelu Škoda fabia R5. Isti automobil voziće još jedan nekadašnji pobednik, Rumun Dan Girtofan, ali i njegov naslednik, sin Andrei. Girtofan junior je sve iskusniji i brži, a veteran Dan želi da se iskupi za izletanje tokom shakedown brzinac pre dve godine i završi ovogodišnje izdanje relija.

Ipak, domaće navijače najviše raduje povratak posade Borković- Marković. Posle lanjske pauza zbog obaveza Dušana Borkovića na kružnim stazama u Evropi, dvostruki pobednici Srbija relija iz 2019. i 2020. godine, pokušaće i treći put da slave pred svojim navijačima. Za sada je vrlo brojna i klasa Rally 4, mada se veći broj prijava tek očekuju. Tu su svakako gosti iz Bugarske, Turske i Rumunije sa dva modela Renault Clio rally4 i dva automobila Peugeot 208. Oni će biti odlična konkurencija Lazaru Milovanoviću, koji vozi Ford fiestu rally4. Od domaćih posada tu su još Vladica Rabrenović (Renault Clio R3), Matija Stojanac (Citroen C2 R2) i mnogi drugi, jer će 55. Srbija reli biti odlučujući i za podelu titula u Šampionatu Srbije.